יום שישי, 25 ביולי 2008

בדיחות מלצרות

פעם שאלו זונה למה היא עושה את מה שהיא עושה, אז היא אמרה: "לפחות זה לא מלצרות"..

להזמין חצי עוף במסעדה
הלקוח מבקש מהמלצר: "אני רוצה חצי עוף."
כעבור 30 דקות שואל הלקוח: "נו, מה עם העוף
שלי?"
המלצר אומר: "חבל להרוג עוף שלם בשביל הזמנה
של חצי עוף, לכן אני מחכה עד שמישהו יזמין את החצי השני..."

משהו לנגב
לקוח יושב במסעדה ומחכה למלצרית. המלצרית
עוברת ובטעות שופכת עליו כוס מים.
הלקוח צורח: "מה עשית? תביאי מהר משהו לנגב!!"
המצלרית שואלת במהרה: "יש לנו חומוס, טחינה,
חצילים. מה להביא לך?"

סלט ירקות
לקוח אומר למלצר שלו: "אני לא מצאתי אפילו ירק אחד בסלט
הירקות הזה!"
המלצר מתגונן: "נו מה? אתה גם מצפה למצוא עצים שרופים
בעוגת היער השחור???"

להגיש אוכל
איש אחד הזמין סטייק והמלצר הביא לו את הסטייק ביד,
בלי צלחת, ושם אותו על השולחן.
הלקוח שאל אותו: "ככה מגישים אצלכם אוכל?"
ענה לו המלצר: "נו, מה אתה רוצה שזה עוד הפעם יפול
על הרצפה???"

לחכות זמן רב למלצר
לקוח שחיכה הרבה זמן למנה שאל את המלצר בעצבים:
"תגיד לי, יש לך רגליי צפרדע?"
השיב המלצר בחיוך: "כן!"
אז הלקוח אמר לו: "אז קפוץ למטבח ותביא את המנה שלי..."

אין תגובות: