יום שישי, 25 ביולי 2008

מה זה אהבה?

בדיחות אהבה לכבוד הוולנטיינ'ס

לאבד בן זוג
לאבד בן זוג יכול להיות קשה, במקרה שלי זה
היה כמעט בלתי אפשרי...

תכנון החתונה
אמא משוחחת עם הבת שלה על חתונתה הקרבה.
האם שואלת את הבת, "אני מבינה שיש לכם חילוקי
דעות לגבי תכנון החתונה?"
"אל תדאגי", מרגיעה אותה הבת, "אלה חילוקי דעות על
דברים נורא קטנים."
"מה למשל", מתעניינת האמא המודאגת.
הבת מספרת, "למשל אני רוצה שמלה לבנה עם תחרה,
והוא לעומת זאת לא רוצה להתחתן..."

המשותף ליום הנישואים ולאסלה
שאלה: "מה משותף ליום הנישואים ולאסלה?"
תשובה: "גברים מפספסים את שניהם..."

הכלה בלבן והחתן בשחור
במהלך חתונה שואל ילד את אימו: "אמא, למה הכלה לובשת לבן?"
האימא חושבת שניה ועונה: "כיוון שזה היום השמח ביותר בחייה!!!"
הילד ממשיך לתחקר: "אם כך, אז למה החתן לובש שחור???"

בארוחה הרומנטית
בזמן בארוחת ערב רומנטית אומר הבעל לאישתו: "מותק, היין עושה
אותך חושנית וסקסית."
עונה אישתו: "תודה יקירי, אבל אני לא שתיתי."
הבעל משיב: "אבל אני שתיתי..."

מה זה אהבה?
שאלה: "מה זה אהבה?"
תשובה: "מחלה חולפת, הנרפאת בעזרת נישואים.
היא מכילה 4 אותיות, 3 הברות ו- 2 אידיוטים..."

אין תגובות: