יום שישי, 25 ביולי 2008

על ספת הפסיכולוג

האמת - אני בטיפול, וזה לא ממש עזר לי להפסיק לעשות את זה, אבל אני מרגיש עם זה בסדר עכשיו

אשתי היא ציפור
איש אחד מספר לרופא: "דוקטור, אשתי חושבת שהיא ציפור!"
הרופא השיב: "זו בעיה חמורה, למה היא לא באה לכאן בעצמה?"
האיש סיפר: "היא לא אוהבת לצאת מהכלוב שלה..."

לטפל בנימפומנית
אישה לפסיכולוג: "אני חושבת שאני נימפומנית."
הפסיכולוג אומר: "אני מוכן לעזור לך, אני לוקח מאה שקל
לשעה."
שואלת אותו האישה: "וכמה לכל הלילה???"

להרגיש מנוצל
"עזור לי דוקטור", מתלונן האיש לפסיכולוג שלו, "בזמן האחרון
אני מרגיש שכולם מנצלים אותי."
"אל תדאג", מרגיע אותו הפסיכולוג, "הכל יהיה בסדר."
"תודה דוקטור", משיב האיש, "עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב."
בסיום הטיפול הוא שואל, "כמה אני צריך לשלם?"
הפסיכולוג אומר, "כמה כסף יש לך?!"

הרטבה במיטה
אחד מספר לחברו: "הלכתי לפסיכולוג בקשר להרטבה בלילה."
שואל אותו השני: "נו, והוא פתר את הבעייה?"
הראשון משיב: "בטח, אני עדיין מרטיב, אך אני מרגיש שלם עם זה..."

נרקומן אצל פסיכולוג
נרקומן אחד החליט ללכת לפסיכולוג.
הנרקומן מספר לו: "אני אומר לא לסמים - אבל מה
לעשות, הסמים לא מקשיבים..."

אין תגובות: